Ringup Lidköping söker butiksansvarig säljare

Arbetsbeskrivning

I rollen som butiksansvarig säljare kommer du ha stora möjligheter att själv påverka ditt arbete. Tjänsten innebär att du i huvudsyfte ska sköta den dagliga driften av butiken där fokus ligger på B2B-försäljning i samarbete med en heltids och en halvtidsanställd butikssäljare samt en utesäljare. Du arbetar i första hand med butiksförsäljning vilket kräver stor professionalism, kunskap och hög servicegrad.

Du bör ha:

  • Erfarenhet från försäljning inom telekombranschen, men det är inget krav.
  • En lokal förankring och befintliga affärskontakter är ett stort plus.  
  • Du har även höga karriärambitioner och strävar ständigt efter att utvecklas.  
  • Vi fyller gärna rollen med någon som har rätt egenskaper och personlighet, så att ha flera års erfarenhet är inget måste men något som meriteras. 

Vi erbjuder:

En heltidstjänst med möjlighet till ett varierande jobb med stort utrymme för engagemang, initiativtagande i ett företag med flexibilitet och trevliga kollegor. Du kommer också att få vara med att fortsätta bygga upp och stärka Ringup Lidköping på den lokala marknaden. Arbetsmiljön präglas av driv, högt tempo, service och en härlig stämning.

Lön

Individuell lön enligt överenskommelse.
Tjänsten en heltidstjänst.

Tjänsten tillsätts omgående så känner du att du är rätt personen så skicka ditt CV + personligt brev till: victor@lanneras.se eller ansök direkt nedan.

Välkommen med din ansökan!

Ansök direkt här!

     
     
     
     
     
     
     
     

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår