Ringup Projekt

Mobil arbetsorder

Vill du snabba upp vägen till fakturering samtidigt som du minskar din administration?

Ringup Projekt är en molntjänst där aktuell information om projekt och arbetsorder alltid finns tillgänglig på webben och i appen, iOS och Android.  Skicka in tid- och materialrapporter direkt från appen och undvik tveksamheter över vad som är utfört.

Personalliggare

I Ringup Projekt ingår en elektronisk personalliggare som uppfyller Skatteverkets krav.

Fakturera

Lägg inte onödig tid på att leta efter papper med information och tolka vad någon skrivit. Så fort tid och material är inrapporterat finns det tillgängligt för fakturering, du får allt serverat.

Integrationer

Ringup Projekt kan integreras med andra system, som t.ex. ekonomi- och lönesystem.

Fördelar med Ringup Projekt

ikon

Enkel administration

ikon

Snabb fakturering

ikon

Hög tillgänglighet

ikon

Smidig återrapportering

ikon

Korta leditder

ikon

Elektronisk personalliggare

Kontakta mig

Boka 1 timmas kostnadsfritt möte med en av våra kommunikationsexperter

     
     
     
     
     
     
     
     
     

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår