Ringup/Aditor söker säljare inom företagskommunikation

Dagligen är vi en tillgång och hjälper våra kunder att få en enklare teknik-vardag. Vi upphandlar och tar fram lösningar för IT och telefoni.

Vår personal består av kreativa, kompetenta och erfarna individer som vet vikten av att ge våra kunder bästa tänkbara service för att dem ska vara nöjda, på riktigt.

Vi är samarbetspartner med de största teleoperatörerna och IT-leverantörerna. Vi är en del av RingUp som är Sveriges största opartiska rikstäckande kedja för telefoni och IT-lösningar till företag. Våra kunder skall alltid få den bästa och mest kostnadseffektiva lösningen. Givetvis har vi även egen installations-, service- och supportavdelning. Vi tar helhetsansvar genom att kontinuerligt sköta förhandling, utbildning och support för våra kunder.

Om tjänsten

Som företagssäljare (Account Manager) hos oss kommer du att bearbeta nya företagskunder i segmentet 10 – 150 anställda för att sälja/förlänga abonnemang, växlar och tjänster från alla stora operatörer på den svenska marknaden primärt mot nya kunder.

Tack vare vårt samarbete med alla stora telekomoperatörer kan vi erbjuda tjänster som passar alla kunder oavsett storlek, bransch eller behov. Detta ställer naturligtvis höga krav på din förmåga att lära dig och hålla dig uppdaterad kring operatörernas olika tjänster.

Du disponerar din tid relativt fritt och lägger självständigt upp din dag med nya kundmöten och uppföljningar. Du ansvarar för hela säljprocessen vilket innebär att du utvecklar och underhåller affärsrelationer, tar fram behovsanalyser för kund och agerar både som säljare och rådgivare för våra företagskunder, du förblir kundens kontaktperson. Självklart är du uppbackad av kollegor och vår supportavdelning och får all den utbildning samt vägledning du behöver för att lyckas hos oss.

Vi söker dig som

Gärna har en bakgrund i telekombranschen med några års dokumenterad säljerfarenhet eller erfarenhet av företagsförsäljning.
Du är en driven individ med sinne för affärer och besitter en stark entreprenörsanda. Du har förmågan att förklara och förstå kundernas telefonilösning på ett enkelt sätt och drivs av långsiktiga relationer och kundnöjdhet.

Våra kunder skall alltid få den bästa och mest kostnadseffektiva lösningen.

Har du vilja, engagemang och driv kan du vara vår nya kollega!

  • Du tycker om att jobba med långsiktiga kundrelationer
  • Du vill kunna påverka din lön och utvecklas
  • Du är social, driven och självgående
  • Du tycker att det är kul att göra affärer och skapa tillväxt
  • Du är lyhörd och trivs med att lära dig nya saker
  • Innehar körkort

 

Anställningsform: Heltid, tillsvidare
Arbetsplats: Kalmar
Arbetstider: Vardagar 08:00-17:00
Lön: Fast lön + Provision
Kontakt: Patrik Holgersson, 0709-125105

Urval sker löpande! Skicka in din ansökan redan idag för att inte missa chansen! Skicka din ansökan idag till workhard@aditor.se

Ansök direkt här!

     
     
     
     
     
     
     
     

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår